איך בוחרים מחסנים להשכרה בצורה חכמה

מחסנים להשכרה – איך עושים את זה בצורה חכמה

הקיץ כאן ועוד מעט החגים, אלה התקופות בהן אנשים רבים עוזבים את הארץ ליעדים חדשים, עוברים למקומות חדשים בארץ או עורכים שיפוצים בבתים שלהם. זו גם התקופה, שעלינו לחפש מחסנים להשכרה, במידה ואנחנו מעוניינים וצריכים אותם.

לפני שנסביר כיצד שוכרים מחסנים להשכרה, הנה מספר הסברים מה זה אומר מחסן להשכרה. הרעיון הוא פשוט, אנחנו שוכרים מתחם מסוים, על פי הגודל שאנחנו צריכים, מתחם שהכניסה אליו מותרת רק לנו, ובו אנחנו יכולים לאחסן את החפצים האישיים שלנו, ציוד ביתי ומשרדי, כלי עבודה, רהיטים, ביגוד ועוד. למעשה אנחנו יכולים לאחסן שם כל מה שאנחנו רוצים. המטרה היא, במקום לאחסן את הדברים בבתים של אחרים או בדירה בעת שיפוץ או לחילופין בדירה שאנחנו משכירים, אנחנו בעצם שוכרים מחסן שם אנחנו יכולים לאחסן את כל הדברים שלנו. זה הרבה יותר נוח ופשוט.

יש שיטענו שזה עולה הרבה כסף ולכן זה לא תמיד משתלם. אומנם ישנה עלות, יומית או חודשית, תלוי במשך הזמן שאנחנו שוכרים את המחסן, אך בהתאם לנסיבות, לא תמיד יש לנו ברירה ולעיתים קרובות, זו אופציה עדיפה בעשרות מונים על אופציות אחרות שיכולות להיות יותר זולות אך הרבה פחות נוחות. אם נתייחס למשל לשאלה, האם לאחסן את הדברים שלנו במחסן או בדירה של הורים או חברים, במקרה שאנחנו משפצים את הבית או עוברים לחו"ל, אז התשובה מה יותר נוחה די ברורה, למרות שהמחיר יכול להיות יותר יקר.

השכרת מחסן – איך עושים את זה נכון

ישנן מספר נקודות שיש להתייחס אליהן ולעשות אותן בצורה נכונה, על מנת שהשכרת מחסן תיעשה בצורה נכונה.

אבטחה – עלינו לוודא שהמחסן מאובטח באופן אופטימאלי. החל מאזעקות ומצלמות שפעילות כל העת, שומר לילה, חברת שמירה ששולחת מוקד כל כמה שעות, איסור כניסה לאנשים זרים, גלאי עשן ועוד.

גודל המחסן – יש לוודא שהמחסן גדול מספיק לכל הציוד שאנחנו רוצים לאחסן. כמו כן יש לוודא שיש לו חלונות לאוורור , וכן שהוא לא סובל מרטיבות, לחות ודברים אחרים שעלולים להשפיע על החפצים שלנו.

ביטוח – ישנם מקומות בהם ניתן לערוך ביטוח לחפצים ולציוד שלנו. תוודאו לפני כן, מה הביטוח כולל וכמה הוא עולה.

מיקום – רצוי שהמחסן יהיה קרוב לאזור בו אתם גרים, כמו כן שלא יהיה רחוק מכבישים ראשיים ושהגישה אליו תהיה פשוטה וקלה. כך תוכלו להגיע אליו בקלות רבה כשתצטרכו.

לסיום, אנחנו רוצים להמליץ לכם על מתחם של מחסנים להשכרה של חברת תיבת נוח. לחברה מתחם בראשון לציון, מחסנים בגדלים שונים, עם אבטחה אופטימאלית כמו שאתם מחפשים. לחברה צוות מקצועי שיעמוד לרשותכם משלב חתימת החוזה ועד שלבי האחסון וכן אחריו. אתם מוזמנים להפנות כל שאלה לצוות המקום והם ישמחו לעזור לכם.